سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که براى خدا خشم کرد ، باطل را هر چند سخت بود از پا درآورد . [نهج البلاغه]

خواهم نوشت - بازگشت

جستجو در وبلاگ:
Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
خواهم نوشت(جمعه 85 دی 8 ساعت 9:25 عصر )

به نام خدا

سلام


آمدم ولی شاید دیر نباید از قافله جا ماند شروع کردم و نوشتم ولی ای کاش زودتر دست به کار می شدم دلتنگم پس می نویسم نیازمندم پس می نویسم با خدایم عهد کردم آنچه از دستم برآید کوتاهی نکنم پس می نویسم بهترین سرگرمی است پس می نویسم ارتباطی است ناگسستنی پس می نویسم گنجینه ای است ماندگار پس می نویسم یادگاری است بی منت پس می نویسم شاید از تو چیزهایی یاد بگیرم پس می نویسم شاید به کمکت نیاز داشته باشم پس می نویسم دلم پر از غصه است می خواهم فریاد بزنم تا همه بشنوند پس می نویسم می خواهم فریاد بزنم تا تو بدانی من عاشقم پس می نویسم معشوق من یکی و یکی و یکی است واحدی است برای کثیر مطلقی است برای عام بسیطی است برای مرکب تو نیز باید با من در این عشق شریک باشی پس می نویسم او به من گفت شجاع باش و لحظه ای درنگ نکن پس می نویسم شاید... شاید بعد از سالها فراغ محبوبم را اینجا بیابم پس می نویسم زیاد اهل سیاه کردن کاغذ نبوده ام ولی می نویسم شاید خوب ننویسم ولی می نویسم شاید هفته ای یک بار بیشتر وقت نداشته باشم ولی می نویسم شاید تو از دیر آمدن من دلتنگ شوی ولی می نویسم شاید فکر کنی وقت تلف می کنم ولی می نویسم شاید تو نپسندی ولی می نویسم من خواهم نوشت ولی تو نیز مردانگی کن و چشمهایت را از نوشته های تنهای من دریغ نکن در این بیابان پر از مار و عقرب نوشته های من به جز قلبهای تو یاری و به جز چشمهای تو همراهی ندارند پس اگر توانت نبود که یارم باشی پس بگذار که همراهت باشم.

بعد از زمستانی بی کران چشمهای در خواب تنیده ام را باز کردم و بهاری شدن را به آرزو نشستم حال که بهاری شدن را به آغاز نشستم بگذار با یار نیز چندی سخن بگویم

خدایا ذهنی عنایت فرما که هرگز فراموشم نباشی قلبی عنایت فرما که هرگز جدایم نباشی و توانی عنایت فرما که هرگز ملولم نباشی و... خدایا... دوستی عنایت فرما که پایانم نباشی.



» حامد هادوی
»» نظرات دیگران ( نظر)

اوقات شرعی

بازدیدهای امروز: 0  بازدید
بازدیدهای دیروز: 0  بازدید
مجموع بازدیدها: 2838  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

خواهم نوشت - بازگشت
حامد هادوی
» لینک دوستان من «

» اشتراک در خبرنامه «